Hej det är Malin

Först beslöt jag mig för att skapa bloggen i rent raseri och hade tänkt att kartlägga alla mord i Sverige sedan 90-talet med anledning av att få fram vilka det egentligen är som begår de mest hänsynslösa brotten. Alltså om det är de fruktansvärda invandrarna med våldsgener (nej JAG tycker inte så) eller om det är de ariska etniska svenskarna. Personligen är jag övertygad om vad resultatet blir och ville dela med mig till resten av världen men insåg rätt omgående att jag givetvis tagit mig vatten över huvudet (det blir en jävla massa mord) så jag ändrade inriktning. Sen ändrade jag inriktning igen. Och så ändrade jag inriktning ännu en gång. Tiden får avgöra var det hamnar.
Hoppas jag får lika mycket uppmärksamhet som jag begär och förväntar mig.

Hej det är Malin

Lämna en kommentar